Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖЕНО | |
Рішення зборів суддів | |
Касаційного кримінального суду | |
у складі Верховного Суду | |
31 березня 2025 року № 6 |
1.1. Особливості автоматизованого розподілу скарг, заяв, клопотань, судових справ та визначення складу суду в Касаційному кримінальному суді (далі – Особливості) регулюють питання автоматизованого розподілу скарг, заяв, клопотань, судових справ, інших процесуальних документів, що подаються до Касаційного кримінального суду і можуть бути предметом судового розгляду, між суддями.
1.2. Правовою підставою Особливостей є приписи статті 15 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», Кримінального процесуального кодексу України (далі – КПК України), Кримінально-процесуального кодексу України 1960 року (далі – КПК 1960 року), Кодексу України про адміністративні правопорушення, інших законодавчих актів, Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 11 листопада 2024 року № 39 (далі – Положення), Засад використання автоматизованої системи документообігу суду та визначення складу суду у Верховному Суді, затверджених постановою Пленуму Верховного Суду від 21 березня 2025 року № 7 (далі – Засади).
1.3. Кримінальне провадження (справа) у Касаційному кримінальному суді в обов’язковому порядку розглядається постійною колегією суддів, до складу якої входить визначений Автоматизованою системою документообігу суду (далі – АСДС) суддя-доповідач.
1.4. Персональний склад постійних колегій суддів визначається зборами суддів Касаційного кримінального суду у складі Верховного Суду строком на один рік. Якщо одного й того ж суддю уведено одночасно до двох і більше складів постійних колегій суддів, збори суддів вирішують, у якому складі колегії він є суддею-доповідачем.
1.5. Коефіцієнт форми участі судді в розгляді судової справи на момент автоматизованого розподілу судової справи становить: для судді-доповідача – 1, суддів, які входять до складу колегії, – 0,1.
1.6. Навантаження на суддю визначається окремо за кожним видом провадження за індексами: СК – касаційна скарга, К – касаційна скарга на вирок апеляційного суду, постановлений у порядку процедури, передбаченої КПК України 1960 року, КМ – касаційна скарга на ухвалу, вирок апеляційного суду, ВПС – клопотання, подання про направлення кримінального провадження (справи) з одного суду до іншого, ЗНО – заява про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами, ЗВО – заява про перегляд судового рішення за виключними обставинами, ВПА – визначення підсудності у справі про адміністративне правопорушення, СКА – касаційна скарга у справі про адміністративне правопорушення, ЗР – заява про роз’яснення судового рішення, ВО – виправлення описки, КМО – передача кримінального провадження на розгляд об'єднаної палати, КМП – передача кримінального провадження на розгляд судової палати.
1.7. Не розподіляються на конкретного суддю судові справи, які надійшли:
1.8. Дні, у які судові справи не розподіляються на конкретного суддю, ураховуються при розрахунку коефіцієнта навантаження судді на момент їх автоматизованого розподілу.
1.9. Під час вирішення питань про розподіл справ на розгляд суддям, які обіймають адміністративні посади в Касаційному кримінальному суді, посади в органах суддівського самоврядування, виконують інші обов’язки, зокрема визначені статтею 44 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», з метою забезпечення умов для виконання ними й обов’язків за цими посадами, й обов’язків судді, встановлюються такі відсотки участі судді в розгляді скарг, заяв, клопотань, справ:
‒ Голова ‒ 75 %;
‒ заступник Голови ‒ 80 %;
‒ секретар судової палати ‒ 85%
‒ член Ради суддів України ‒ 95 %;
У разі якщо суддя обіймає декілька посад, установлюється відсоток участі судді в розгляді справ, який є найменшим з установлених для займаних ним посад.
1.10. Під час автоматизованого розподілу одночасно з визначенням судді-доповідача за допомогою АСДС формується колегія у складі трьох або більшої непарної кількості суддів. Під час автоматизованого розподілу скарг та матеріалів, що розглядаються в порядку КПК 1960 року, визначається суддя-доповідач.
1.11. Визначення судді-доповідача (колегії суддів, складу палати, об’єднаної палати) для розгляду судових справ здійснюється АСДС під час реєстрації документів відповідальною особою секретаріату Касаційного кримінального суду – користувачем АСДС, який має відповідні функціональні обов'язки та права (далі – відповідальна особа), а також в інших випадках необхідності визначення складу суду на будь-якій стадії судового процесу з урахуванням спеціалізації (за наявності).
Автоматизований розподіл здійснюється АСДС за такими правилами:
2.1. Визначення судді-доповідача для розгляду конкретного провадження здійснюється під час реєстрації в АСДС відповідних матеріалів, скарги, клопотання, заяви чи іншого процесуального документа за принципом випадковості та в хронологічному порядку з урахуванням спеціалізації і рівномірного навантаження на кожного суддю. Після визначення судді-доповідача АСДС визначає інших суддів з числа постійно діючої колегії суддів, визначеної зборами суддів, до якої входить суддя-доповідач, без урахування повноважень для здійснення процесуальних дій на момент автоматизованого розподілу (без урахування пункту 1.7 Особливостей).
2.2. Кримінальне провадження в обов’язковому порядку розглядається постійною колегією суддів Касаційного кримінального суду, до складу якої входить визначений АСДС суддя-доповідач.
2.3. Визначення складу колегії суддів для розгляду справ у порядку, передбаченому КПК України 1960 року, здійснюється не пізніше як за десять календарних днів до призначеної дати слухання справи в Касаційному кримінальному суді. Призначення складу колегії суддів здійснюється за відповідним повідомленням судді-доповідача на підставі розпорядження заступника керівника Апарату Верховного Суду – керівника секретаріату Касаційного кримінального суду. Розгляд такої справи здійснюється постійною колегією суддів, до складу якої входить визначений АСДС суддя-доповідач. Копія протоколу надається судді-доповідачу з визначеним складом колегії.
2.4. Відповідно до пунктів 2.3.39, 2.3.40 Положення, у разі надходження до суду касаційної інстанції касаційної скарги, заяви, після закінчення касаційного розгляду справи така касаційна скарга передається раніше визначеному судді-доповідачу (складу суду). Усі скарги, подані в межах одного єдиного унікального номера кримінального провадження (справи) (далі – ЄУН), у тому числі на різні судові рішення, передаються раніше визначеному судді-доповідачу без урахування пункту 1.7 цих Особливостей. Касаційні скарги, що надійшли від різних учасників судового розгляду в межах одного ЄУН, передаються судді-доповідачу, визначеному раніше.
У разі надходження до касаційного суду як суду касаційної інстанції скарги (справи) після нового її розгляду судом першої або апеляційної інстанції в межах одного ЄУН кримінального провадження (справи), засобами АСДС така скарга (справа) передається раніше визначеній колегії суддів.
2.5. У разі надходження касаційних скарг, інших процесуальних документів, у яких ставиться питання про розгляд у касаційному порядку кількох кримінальних проваджень за різними ЄУН, автоматизований розподіл здійснюється з урахуванням фактичної кількості кримінальних проваджень за ЄУН, що зазначено в поданому процесуальному документі. У такому разі процесуальний документ розділяється на кількість зазначених у ньому кримінальних проваджень за ЄУН для забезпечення вимог статті 35 КПК.
2.6. У разі прийняття рішення про витребування матеріалів кримінального провадження (справи) такі матеріали передаються раніше визначеному судді-доповідачу за індексом «КМ» та без урахування пункту 1.7 цих Особливостей.
2.7. У разі помилкової передачі скарг двом і більше суддям-доповідачам усі скарги передаються тому судді-доповідачу, який отримав касаційну скаргу першим або в якого перебуває на розгляді справа з індексом «КМ». При цьому в разі прийняття рішення про відкриття касаційного провадження зазначені процесуальні документи, незалежно від дати їх реєстрації, передаються судді-доповідачу, який першим відкрив касаційне провадження.
2.8. Якщо суддя-доповідач під час отримання документа, переданого йому відділом забезпечення функціонування автоматизованого документообігу управління забезпечення автоматизованого документообігу суду за індексом «ДС» згідно з АСДС, установив, що цей документ підлягає автоматизованому розподілу, на підставі його письмового повідомлення в АСДС здійснюється зміна відповідного індексу та проводиться автоматизований розподіл.
2.9. Визначення процесуального індексу документа під час його надходження здійснюється в такий спосіб: а) якщо скаржник указує в назві процесуального документа тип такого документа, то індекс визначається відповідно до назви процесуального документа без урахування змісту; б) у разі відсутності назви або якщо з назви поданого документа неможливо ідентифікувати його тип, індекс визначається на підставі узагальнених доводів у прохальній частині документа; в) у разі неможливості встановити тип документа з його назви чи прохальної частини, індекс документа визначається за індексом «СК».
У разі подання заяв про перегляд судових рішень Верховним Судом України з підстав, передбачених пунктами 1 – 3 частини першої статті 445 КПК України, такі заяви не підлягають автоматизованому розподілу і передаються до служби розгляду звернень та надання інформації секретаріату Касаційного кримінального суду для надання відповіді з роз'ясненням про відсутність підстав для їх розгляду в процесуальному порядку.
Підстави і порядок передання звернень, скарг, заяв до служби розгляду звернень та надання інформації секретаріату Касаційного кримінального суду визначається розпорядженням голови Касаційного кримінального суду у складі Верховного Суду.
3.1. У Касаційному кримінальному суді діють спеціалізації з розгляду судової справи стосовно неповнолітньої особи та з розгляду корупційних кримінальних правопорушень (антикорупційна спеціалізація). Антикорупційна спеціалізація судової палати Касаційного кримінального суду визначається на строк три роки.
3.2. Якщо на розгляд надійшла касаційна скарга за матеріалами кримінального провадження, які містять відомості, що становлять державну таємницю, то суддя-доповідач і склад колегії визначається АСДС із числа суддів, які мають доступ до державної таємниці, з урахуванням затверджених складів колегій. Повторний автоматизований розподіл такої касаційної скарги здійснюється між суддями, які мають допуск до державної таємниці, з урахуванням затверджених складів колегій. У разі зміни судді-доповідача склад раніше визначеної колегії суддів не змінюється.
3.3. Для розгляду судової справи стосовно неповнолітньої особи суддя-доповідач визначається АСДС відповідно до вимог частини шостої статті 18 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» із числа суддів, уповноважених зборами суддів Касаційного кримінального суду здійснювати кримінальне провадження щодо неповнолітніх. У разі надходження касаційних скарг, заяв, клопотань у провадженнях щодо кримінальних правопорушень, вчинених у співучасті з неповнолітнім та віднесених до виключної підсудності суддів, які мають антикорупційну спеціалізацію, їх автоматизований розподіл здійснюється між суддями, які мають відповідну спеціалізацію, стаж роботи суддею не менше десяти років та уповноважені здійснювати кримінальне провадження щодо неповнолітніх.
3.4. Виключно судді судової палати Касаційного кримінального суду, яким визначено відповідну спеціалізацію, розглядають справи (провадження) щодо кримінальних правопорушень, передбачених статтями 191, 262, 308, 312, 313, 320, 357, 410 (у разі їх вчинення шляхом зловживання службовим становищем) та статтями 206-2, 209, 210, 211, 354, 364, 364-1, 365-2, 366-1, 366-2, 366-3, 368 – 369-2 Кримінального кодексу України (далі – КК України).
У разі надходження касаційних скарг у кримінальних провадженнях щодо кількох кримінальних правопорушень, якщо хоча б одне із цих правопорушень віднесено до антикорупційної спеціалізації, касаційна скарга підлягає розподілу між суддями відповідної судової палати Касаційного кримінального суду.
З метою забезпечення розподілу справ з додержанням принципів черговості та однакової кількості справ (проваджень) для кожного судді Касаційного кримінального суду, у випадку недостатньої кількості справ (проваджень) антикорупційної спеціалізації суддям відповідної судової палати передаються інші справи (провадження), що надходять до Касаційного кримінального суду в загальному порядку.
3.5. Касаційні скарги на судові рішення судів першої та/або апеляційної інстанцій, постановлені під час досудового розслідування у кримінальних провадженнях щодо кримінальних правопорушень, передбачених статтями 191, 262, 308, 312, 313, 320, 357, 410 (у випадку їх вчинення шляхом зловживання службовим становищем) та статтями 206-2, 209, 210, 211, 354, 364, 364-1, 365-2, 366-1, 366-2, 366-3, 368 – 369-2 КК України, а також касаційні скарги на судові рішення в таких провадженнях, постановлені в порядку виконання судових рішень, підлягають передачі суддям відповідної судової палати Касаційного кримінального суду.
3.6. Питання про направлення кримінального провадження з одного суду до іншого в межах юрисдикції різних апеляційних судів, а також про направлення провадження з одного суду апеляційної інстанції до іншого в кримінальних провадженнях, передбачених статтями 191, 262, 308, 312, 313, 320, 357, 410 (у разі їх вчинення шляхом зловживання службовим становищем) та статтями 206-2, 209, 210, 211, 354, 364, 364-1, 365-2, 366-1, 366-2, 366-3, 368 – 369-2 КК України, вирішується колегією суддів судової палати Касаційного кримінального суду, якій визначено антикорупційну спеціалізацію.
Визначення підсудності у випадках, передбачених абзацом сьомим частини першої статті 34 КПК України, здійснюється суддями судової палати Касаційного кримінального суду, якій визначено антикорупційну спеціалізацію.
3.7. Касаційні скарги на рішення у справах про адміністративні правопорушення, передбачені главою 13-А Кодексу України про адміністративні правопорушення, а також клопотання про визначення підсудності в таких справах про адміністративні правопорушення передаються суддям судової палати Касаційного кримінального суду, якій визначено антикорупційну спеціалізацію.
3.8. У разі якщо суддя-доповідач під час отримання розподіленого процесуального документа виявив помилку в його передачі без урахування встановленої антикорупційної спеціалізації, повторний автоматизований розподіл здійснюється на підставі повідомлення або службової записки судді-доповідача та за вмотивованим розпорядженням заступника керівника Апарату Верховного Суду – керівника секретаріату Касаційного кримінального суду.
3.9. Касаційні скарги, кримінальні провадження (справи), клопотання, заяви тощо, які надійшли на розгляд відповідної судової палати та не розглянуті на час зміни спеціалізації, розглядаються постійними колегіями суддів такої судової палати з урахуванням визначених для них резервних суддів.
У разі надходження із часу зміни спеціалізації нових касаційних скарг, кримінальних проваджень (справ), клопотань, заяв тощо за ЄУН, які раніше розглянуті суддями відповідної судової палати за виключною підсудністю, розподіл таких процесуальних документів здійснюється між суддями судової палати Касаційного кримінального суду, якій визначено антикорупційну спеціалізацію, за винятком тих процесуальних документів, розгляд яких згідно з нормами КПК України здійснює той же склад суду (заяви, клопотання, зокрема, про виправлення описки, роз'яснення судового рішення, перегляд судових рішень за нововиявленими обставинами тощо).
4.1. Склад колегії суддів залишається незмінним протягом перебування судової справи на розгляді.
4.2. У разі неможливості здійснення правосуддя суддею, який є суддею-доповідачем у кримінальному провадженні, на підставах, визначених законодавством (крім рішення про відвід, самовідвід) за допомогою АСДС визначається суддя з числа суддів відповідної судової палати, до якої входить суддя-доповідач. У разі задоволення відводу, самовідводу судді-доповідача його заміна здійснюється з числа суддів відповідної судової палати. При цьому заміна інших суддів зі складу постійної колегії не здійснюється.
4.3. У виняткових випадках (задоволений самовідвід, відвід, тимчасова непрацездатність, відпустка, відрядження, інші випадки, коли суддя не може здійснювати правосуддя або брати участь у розгляді кримінальних проваджень (справ) тощо) неможливості здійснення правосуддя суддею, який не є суддею-доповідачем, за допомогою АСДС з числа суддів відповідної судової палати, до якої входить суддя-доповідач, визначається інший суддя, з урахуванням резервних суддів. У разі задоволення відводу, самовідводу судді, який не є суддею-доповідачем, його заміна здійснюється з числа суддів відповідної судової палати з урахуванням резервних суддів. При цьому заміна інших суддів зі складу постійної колегії не здійснюється.
Заміна судді, який не є суддею-доповідачем, здійснюється з числа резервних суддів, що мають повноваження здійснювати процесуальні дії на день автоматизованого розподілу без урахування положень підпунктів 1, 3, 4, 5, 7 пункту 1.7 Особливостей.
4.4. У разі перерозподілу кримінальних проваджень (справ) та матеріалів за індексом «КМ», що перебували на розгляді в судді, який у передбачених законом випадках не може продовжувати розгляд справи (відставка, обрання судді до Великої Палати тощо), їх перерозподіл проводиться з урахуванням рівномірного навантаження між суддями відповідної палати та спеціалізації (за наявності) за показниками навантаження згідно з індексом «СК» на день здійснення відповідного перерозподілу справ та матеріалів, якщо інший порядок не визначено в рішенні зборів суддів.
4.5. Пункт 3.6 Засад не застосовується після ухвалення судового рішення про відкриття касаційного провадження.
5.1. Подання, клопотання про направлення кримінального провадження з одного суду до іншого в межах юрисдикції різних апеляційних судів, а також про направлення провадження з одного суду апеляційної інстанції до іншого (подання, клопотання) вирішується постійною колегією суддів, до якої входить суддя-доповідач.
5.2. Якщо подання, клопотання в межах одного кримінального провадження не вирішено по суті, інші подання, клопотання, які надійшли в межах цього ж кримінального провадження, передаються АСДС раніше визначеному судді-доповідачу.
5.3. У разі надходження подання, клопотання після розгляду, але до дати оголошення повного тексту відповідного судового рішення АСДС розподіляє такий процесуальний документ у загальному порядку.
5.4. У разі надходження подання, клопотання про направлення кримінального провадження з одного суду до іншого в межах юрисдикції різних апеляційних судів, а також про направлення провадження з одного суду апеляційної інстанції до іншого (подання, клопотання) в межах одного ЄУН, якщо на розгляді в Касаційному кримінальному суді перебуває справа за індексами «КМ», «СК», «СКА», «ЗНО», автоматизований розподіл такого процесуального документа здійснюється в загальному порядку.
5.5. У разі надходження в порядку статті 34 КПК України клопотання, в якому ставиться питання про направлення кримінальних проваджень з одного суду до іншого щодо декількох проваджень за різними ЄУН, автоматизований розподіл здійснюється з урахуванням фактичної кількості кримінальних проваджень за ЄУН, що зазначено в поданому процесуальному документі (клопотанні). У такому разі процесуальний документ (клопотання) розділяється на кількість зазначених у ньому кримінальних проваджень за ЄУН для забезпечення вимог статті 35 КПК.
5.6. Заяви, подання, клопотання про передачу кримінальної справи до суду іншої області, розгляд яких здійснюється в порядку, передбаченому КПК України 1960 року, передаються АСДС голові Касаційного кримінального суду або його заступнику відповідно до статті 38 КПК України 1960 року.
6.1. У разі надходження заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами відповідальна особа в АСДС здійснює передачу такої заяви на розгляд того самого персонального та кількісного складу суду, який ухвалив рішення, що переглядається, відповідно до частин третьої, одинадцятої статті 35 КПК.
У разі надходження нової заяви за нововиявленими обставинами в межах одного кримінального провадження (справи) після постановлення постійною колегією суддів судового рішення ця заява передається тому самому складу суду як така, що подана в межах одного ЄУН.
У разі надходження касаційних скарг на судові рішення, постановлені за результатом розгляду судами першої або апеляційної інстанцій заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами, ці скарги передаються тому самому складу суду як такі, що подані в межах одного ЄУН.
У разі неможливості сформувати такий самий склад суду його визначення здійснюється в загальному порядку.
6.2. У разі надходження до Касаційного кримінального суду заяви про перегляд судового рішення за виключними обставинами, незалежно від того, який склад суду розглядав справу, розгляд заяви здійснює колегія суддів у складі трьох суддів, за виключенням суддів, що брали участь у вирішенні справи, про перегляд судового рішення в якій ставиться питання.
Після визначення судді-доповідача АСДС визначає інших суддів з числа постійно діючої колегії суддів, визначеної зборами суддів, до якої входить суддя-доповідач, без урахування повноважень для здійснення процесуальних дій на момент автоматизованого розподілу (без урахування пункту 1.7 Особливостей).
6.3. У разі надходження нової заяви про перегляд судового рішення за виключними обставинами в межах одного кримінального провадження (справи) після постановлення постійною колегією суддів судового рішення ця заява передається тому самому складу суду як така, що подана в межах одного ЄУН.
У разі неможливості сформувати такий самий склад суду його визначення здійснюється в загальному порядку.
7.1. У разі ухвалення рішення про передачу справи на розгляд судової палати Касаційного кримінального суду, до якої входить така колегія, передача здійснюється без повторного автоматизованого визначення судді-доповідача. Суддя-доповідач залишається незмінним.
7.2. Для розгляду справи судовою палатою визначається склад суду на час розгляду справи відповідно до рішення зборів суддів про визначення персонального складу судової палати з врахуванням пункту 1.7 Особливостей. Формування складу судової палати для розгляду справи здійснюється з числа суддів палати, до якої входить суддя-доповідач, та суддів, присутніх на дату здійснення розподілу. У разі відсутності судді, який не є суддею-доповідачем, на день розгляду справи склад суду формується із числа суддів палати, до якої входить суддя-доповідач, що мають повноваження для здійснення процесуальних дій на час розгляду справи.
7.3. Якщо суддя-доповідач палати у передбачених законом випадках не може продовжувати розгляд справи, повторний автоматизований розподіл судової справи здійснюється між суддями палати, які на момент автоматизованого розподілу мають повноваження для здійснення процесуальних дій. У разі відсутності судді, який не є суддею-доповідачем, АСДС може бути визначено персональний склад суддів, як правило, не пізніше дня, який передує судовому розгляду. Зі списку суддів відповідної судової палати обираються всі судді відповідно до табеля обліку робочого часу на день розгляду.
7.4. Суддя-доповідач, який заявив самовідвід або якому заявили відвід, у разі задоволення відводу, самовідводу виключається зі складу суду. Автоматизований розподіл здійснюється між суддями судової палати, які мають повноваження для здійснення процесуальних дій на час розгляду справи.
У разі відводу або самовідводу судді, який не є суддею-доповідачем, в АСДС може бути визначено персональний склад суддів, як правило, не пізніше дня, який передує судовому розгляду. Зі списку суддів судової палати, до якої входить суддя-доповідач, обираються всі судді відповідно до табеля обліку робочого часу на день розгляду.
7.5. До складу об’єднаної палати входять по два судді, що обираються зборами суддів Касаційного кримінального суду із складу кожної із судових палат Касаційного кримінального суду, та голова Касаційного кримінального суду.
7.6. У разі якщо до складу об'єднаної палати Касаційного кримінального суду обирається секретар судової палати Касаційного кримінального суду, то його обрання відбувається на період здійснення повноважень секретаря судової палати. Суддю, який обіймав посаду секретаря судової палати, після закінчення повноважень може бути повторно обрано до складу об'єднаної палати.
Строк повноважень інших суддів, обраних до складу об'єднаної палати, крім голови та секретарів судових палат Касаційного кримінального суду, становить чотири роки з правом переобрання.
7.7. У разі постановлення ухвали про передачу судової справи на розгляд об’єднаної палати ця судова справа передається АСДС на розгляд об’єднаної палати шляхом повторного автоматизованого визначення судді-доповідача зі складу об’єднаної палати без урахування спеціалізації та визначення складу суду на час розгляду справи відповідно до рішення зборів суддів про визначення персонального складу об’єднаної палати з урахуванням пункту 1.7 Особливостей.
7.8. Якщо суддя-доповідач об'єднаної палати заявив самовідвід, що задоволений у встановленому законом порядку, або в передбачених законом випадках не може продовжувати розгляд справи, у такому разі повторний автоматизований розподіл судової справи здійснюється між суддями об'єднаної палати, які на момент автоматизованого розподілу мають повноваження для здійснення процесуальних дій.
7.9. У разі відсутності судді, який не є суддею-доповідачем і якого визначено АСДС під час автоматизованого розподілу судової справи, для її розгляду, як правило, АСДС може бути визначено персональний склад суддів не пізніше дня, який передує судовому розгляду або в день розгляду за ініціативою (повідомлення або службова записка) судді-доповідача на підставі розпорядження заступника керівника Апарату Верховного Суду – керівника секретаріату Касаційного кримінального суду.
7.10. У разі постановлення об’єднаною палатою ухвали про повернення судової справи на розгляд колегії суддів відповідної судової палати АСДС передає цю судову справу раніше визначеному судді-доповідачу.