Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Активно продовжуючи свій шлях у євроінтеграційному процесі, варто обʼєктивно проаналізувати розвиток України за останні роки та її здобутки, досягнуті в результаті реформ. Очевидно, що для повноцінного становлення державної інституції необхідний досить тривалий проміжок часу, який дасть змогу забезпечити її стабільне функціонування.
Тож говорити про чергове перезавантаження Верховного Суду однозначно не можна, тим більше, що подібної вимоги в межах євроінтеграційного процесу немає. До того ж на розгляді парламенту перебуває низка законодавчих змін, спрямованих на вдосконалення механізмів перевірки доброчесності суддів та дисциплінарних процедур. Стосовно цього висловилася й Венеційська комісія, зауваживши, що радикальні реформи не можуть повторюватися безкінечно. Таким ініціативам має бути надана чітка й переконлива мотивація, а також обґрунтування, чому наявні механізми не дають змоги досягти поставленої мети.

На цьому акцентував Голова Верховного Суду Станіслав Кравченко під час презентації Тіньового звіту до розділів 23 «Правосуддя та фундаментальні права» та 24 «Юстиція, свобода та безпека» Звіту Європейської комісії щодо прогресу України у сфері євроінтеграції, підготовленого коаліцією громадських організацій на чолі з Лабораторією законодавчих ініціатив за підтримки проєкту ЄС «Право-Justice».
Станіслав Кравченко зауважив, що спільне обговорення таких складних і чутливих питань, які висвітлені у Звіті, дає впевненість у тому, що бажаного результату буде неодмінно досягнуто. Водночас без якісного професійного діалогу представників влади і громадянського суспільства формування ефективних підходів до вдосконалення окремих аспектів функціонування органів державної влади неможливе.

